Hverdag & eventyr

SIDSTE UGES INSTAGRAM-TAKEOVER #ENUGEIMITLIV #FØLGMINHVERDAG

Instagram takeover dkblogs
God formiddag derude. I sidste uge lavede jeg Insta-takeover på @dkblogs, og jeg vil derfor lige vise jer de billeder, jeg postede på profilen i ugens løb. Der var nemlig forholdsvis stille på min egen Instagram (@juliemonberg) i den uge, fordi jeg valgte at lægge mine kræfter i takeoveren. Det var både en sjov og hyggelig opgave og jeg håber meget, at dem der fulgte med nød det lige så meget, som jeg selv gjorde – det var i hvert fald meningen.

Med mine billeder forsøgte jeg at vise, hvem jeg er, og give et indblik i, hvad man møder, når man besøger min blog eller Instagram-profil – og med billederne hersker der i hvert fald ingen tvivl om, at jeg elsker Royal Copenhagen, friske blomster, kaffe og min nye frisure ;) Så nu hvor jeg ser samlet på de billeder, jeg fik postet, må jeg sige, at det vidst lykkedes nogenlunde. Heldigvis! Man vil så gerne gøre det godt, når man får lov til at overtage andres Instagram-profil i en hel uge (:

VÆRDIEN VED TAKEOVERS PÅ INSTAGRAM

Jeg synes virkelig, at takeovers på Instagram er en god idé! Det har værdi for både profilens ejermand, personen, der laver takeoveren og profilens følgere. For ejeren skaber en takeover lidt ekstra liv og et friskt pust, og der er gode chancer for, at profilen får lidt ekstra følgere. Det ekstra liv er desuden til glæde for profilens følgere – særligt hvis personen, der laver takeoveren, er én, som følgerne godt kan lide at følge, som de finder inspirerende og som på én eller anden måde matcher dét univers, der i forvejen er på profilen. Og for personen, der har fået lov til at lave takeoveren, giver det mulighed for at sprede sit eget univers/navn og formegentligt trække lidt nye følgere til sin egen profil.

Til sidst vil jeg sige tak til @dkblogs for, at I gav mig lov til at tage styringen på jeres Instagram i en hel uge (:

Fulgte I med i takeoveren? Og hvad synes I om takeoveren generelt?

| Bloglovin’ | Facebook | Instagram Snapchat |

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *